B07395
14 days return right
Dorëzimi
Opsionet e pagesës
Përparësitë tona
Gjeni të ngjashme
Përshkrimi
Shkrimtar e famshme e romanit "Pianistja", së cilës i dha çmim Nobel në letërsi më 2004, zbulon edhe një herë korrupsionin grotesk të shoqërisë moderne austriake. Drejtori i një fabrike letre që ndodhet në një luginë alpine, i lajkatuar dhe i respektuar nga zona, pasi fabrika e tij i jep punë pjesës më të madhe të komuniteteve, personalisht është një njeri dorërrudhë, brutal, pa skrupuj, që shtyp punonjësit dhe nënshtron gruan e tij, Gertin, nën epshin e pangopshëm.
E çapëlyer, mes rolit të nënës dhe objekteve seksuale, Gerti më kërkon që të shtyjë në dashurinë e një studenti, i cili, përkundrazi, e poshtër mizorisht, duke e bërë në rrugën e pashmnagshme të tragjedisë. Një roman i fortë dhe "shkelës i rregullave" me ton të tillë dhe indiferent, në të cilin autorja pikturon me ftohtësi klinikën e zjarrit të sensualitetit të devijuar.
Në akuzat e saj të hekurta kundër shtypjes së gruas, Jelinek i beson, nga njëra anë, gjuha dhe nga ana tjetër, zgjedhjet e personazheve. Ajo ka një stil krejt të veçantë dhe një terminologji që ka zhargonin e shkarravinës në muret metropolitane, e burokracisë, e ringjallur mashkullore dhe kjo në skenë dy protagoniste absolutisht pa emra, që në anonimitetin dhe mekanizmin e raportit të tyre, duket se kthehen në simbole. të pastër.
E çapëlyer, mes rolit të nënës dhe objekteve seksuale, Gerti më kërkon që të shtyjë në dashurinë e një studenti, i cili, përkundrazi, e poshtër mizorisht, duke e bërë në rrugën e pashmnagshme të tragjedisë. Një roman i fortë dhe "shkelës i rregullave" me ton të tillë dhe indiferent, në të cilin autorja pikturon me ftohtësi klinikën e zjarrit të sensualitetit të devijuar.
Në akuzat e saj të hekurta kundër shtypjes së gruas, Jelinek i beson, nga njëra anë, gjuha dhe nga ana tjetër, zgjedhjet e personazheve. Ajo ka një stil krejt të veçantë dhe një terminologji që ka zhargonin e shkarravinës në muret metropolitane, e burokracisë, e ringjallur mashkullore dhe kjo në skenë dy protagoniste absolutisht pa emra, që në anonimitetin dhe mekanizmin e raportit të tyre, duket se kthehen në simbole. të pastër.
Reviews
Nuk u gjet asnjë koment