Dizajni i Përgjithshëm

Cmimi
Vendor
Në gjendje
1.190 Lekë
(Përfshirë taksat)
Vëllimi i dytë në serinë e katalogut Beazley Designs of the Year, që ofron një pamje të gjërave më emocionuese që ndodhin sot në dizajn. Tani në vitin e tij të dymbëdhjetë, çmimi dhe ekspozita Beazley Designs of the Year i Muzeut të Dizajnit shfaq projektet më novatore, më të rëndësishme dhe më...
Në gjendje
1.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
Pas dekadave të përdorimit të softuerit si mjet ekskluziv i punës së tyre, dizajnerët grafikë sot po rizbulojnë fuqinë krijuese dhe shprehëse të personazheve të punuar me dorë: shkronjat kanë ndikim vizual të dallueshëm dhe ofrojnë mundësi të pafundme për shprehjen e ideve përmes një përdorimi më...
Në gjendje
7.490 Lekë
(Përfshirë taksat)
Për dhjetë vitet e fundit, Steven Heller dhe Julius Wiedemann kanë gjurmuar zhvillimet më të fundit në ilustrim në të gjithë globin - dhe për të gjithë ata që menduan se dixhitali paralajmëroi fundin e një epoke, ata janë këtu për të vendosur rekordin drejt. Kishte epoka të jashtëzakonshme...
Në gjendje
2.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
A jemi Njerëz? rimendon filozofinë e dizajnit në një eksplorim shumëdimensional që nga veglat dhe stolitë e para deri te zhurma e vazhdueshme e mediave sociale. Dita mesatare përfshin përvojën e mijëra shtresave të dizajnit që arrijnë në hapësirën e jashtme, por gjithashtu arrijnë thellë në...
Biomimetics - imitating life's natural processes - is one of the hottest areas of design research and inspiration. The natural world contains infinite examples of how to achieve complex behaviours and applications by using simple materials in a clever way, as all organisms make use of limited raw...
Sot shtypja e letrës është në ringjallje dhe përdoret gjerësisht në libra, postera, artikuj shkrimi me porosi si ftesa, karta emrash, letra me letra etj. Dizajnerët e shkronjave si Alan Kitching ose Jesus Morentin dëshirojnë emrat e tyre në botën e dizajnit të krijuar nga kompjuteri me lloje të...
Në gjendje
3.090 Lekë
(Përfshirë taksat)
"Unë e dua muzikën aq shumë dhe kisha një ambicie të tillë saqë isha i gatshëm të shkoja përtej asaj për të cilën më paguanin. Doja që njerëzit të shikonin veprat e artit dhe të dëgjonin muzikën." -Alex SteinweissAlex Steinweiss (1917-2011) shpiku kopertinën e albumit siç e njohim ne. Në vitin...
Në gjendje
1.290 Lekë
(Përfshirë taksat)
Lorenzo Damiani, nato nel 1972, appartiene alla cosiddetta generazione dei "giovani designer italiani". Con molti distinguo, però. Lorenzo infatti jo è un minimalista, jo è un funzionalista, sicuramente jo è un formalista. Piuttosto un inventore. I suoi oggetti sono "ibridi" (tavolino-ventilatore...
Në gjendje
6.190 Lekë
(Përfshirë taksat)
Format bazë gjeometrike dhe kombinimet e tyre të ndryshme janë jashtëzakonisht të njohura në dizajnin grafik. Mundësitë krijuese që ato ofrojnë janë të pakufishme dhe shikuesit vazhdimisht i interpretojnë ato me vetëdije dhe pa vetëdije. Në këtë libër do të gjeni shumë shembuj se pse gjeometria...
Në gjendje
3.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
Gjithnjë e më shumë restorante jo vetëm që ofrojnë shërbime tavoline, por gjithashtu bëjnë ushqim për të ngrënë diku tjetër. Restorantet e përfshira kanë nevojë për një sërë paketash për të kënaqur të dy llojet e darkave. Një sfidë për dizajnerët grafik që duhet të kombinojnë dizajnin tërheqës...
Në gjendje
3.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
Nel vorticoso passare del tempo, il graphic design - con la sua vivida e nitida sintesi di immagini e idee - ha catturato lo spirito di ogni epoca. Ogni singolo istante di ogni giorno siamo circondati da packaging minimalisti, pubblicita pittoresche, brillanti infografiche ambientali e agili...
Në gjendje
2.790 Lekë
(Përfshirë taksat)
The story of graphic design is one of the most exciting and important in the history of twentieth century visual culture. From its roots in the development of printing, graphic design has evolved as a means of identification, information and promotion to become a profession and discipline in its...
Në gjendje
1.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
This book is a collection of contemporary artists and illustrators who have established their own style and found their voice. Some of them have successfully adapted their work to more commercial uses, while others are seeking to break into the art market. By showcasing this impressive range of...
Në gjendje
8.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
Në gjendje
5.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
What at first glance seems to be a limited solution reveals new and unexpected possibilities in this publication. Now in paperback, Duotone explores the possibilities and applications of two-colour printing technique, which uses either two shades of the same colour, black and one tint, or two...
Në gjendje
4.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
We use fashion as an outside expression of who we are on the inside. This is why, more than in any other field, branding is essential to the fashion industry. Good branding is storytelling - a consistent message, weaving meaning into every piece. Brand Addiction is a compilation of complete...
Në gjendje
2.990 Lekë
(Përfshirë taksat)
Trying to make a visual impact online? Need a new look for a personal, business, or community project? With this beginner's guide to graphic design, you'll be able to do this and much more! There have never been more opportunities to promote yourself digitally or in print, but to succeed you need...
Në gjendje
3.590 Lekë
(Përfshirë taksat)
Look & See offers a very personal insight into the idiosyncratic influences and inspirations behind the creativity of Anthony Burrill, designer and letterpress guru. Selecting from his private collection of printed matter, lovingly gathered and curated throughout his career, this is a celebration...
Në gjendje
2.590 Lekë
(Përfshirë taksat)
A new game in the successful line of creative memory games by BIS Publishers. Brand Memory Game has twenty-five sets of cards in which the pairs of cards that match are not identical, but clearly form a set through a thematic connection. In this case the connection is a world famous brand. Most...
Në gjendje
7.290 Lekë
(Përfshirë taksat)
At some point in the life of a company comes a time when its logo needs to be redesigned. The reasons can vary: the logo may already be or look outdated, or it may be necessary to adapt it to a digital environment that did not exist when it was created, or perhaps another element must be...
Shfaq një produkt tjetër 19
Reviews

No data found

Write a review
Cmimi

Lekë  –  Lekë

  • 1190Lekë
  • 9390Lekë
Vendor