A39752
14 days return right
Dorëzimi
Opsionet e pagesës
Përparësitë tona
Gjeni të ngjashme
Përshkrimi
Ish-shefi i marketingut i Nike zbulon se si të zhbllokoni kreativitetin e çdo ekipi
'Një markë nuk është një logo, është një histori. Në këtë libër udhëzues-plus-memoar, Greg Hoffman na ndihmon të shohim se si një përkushtim ndaj praktikës sonë krijuese mund ta bëjë çdo histori më të mirë' Seth Godin
__
Kreativiteti. Është karburanti i raketës që fuqizon markën më interesante të planetit, duke siguruar që fushatat e Nike të lidhen me emocionet më të thella të klientëve në mbarë botën.
Kreativiteti. Është rënia e kompanive të panumërta çdo vit - mungesa e saj çon në ide të lodhura, markë të parashikueshme, klientë të mërzitur.
Kreativiteti. Është një aftësi që mund të mësohet, si çdo tjetër.
Bashkohuni me Greg Hoffman, ish-drejtuesin kryesor të marketingut të Nike, ndërsa ai ndihmon në krijimin e fushatave ikonike të kompanisë për Ronaldon dhe Serenën, Lojërat Olimpike dhe finalet e Kupës së Botës. Së bashku, njohuritë e tij ofrojnë një metodë zbuluese që do ta bëjë çdo markë më kreative: emocion sipas dizajnit.
__
"Një rrëfim i paharrueshëm i një njeriu dhe një biznesi që kurrë nuk duhej të përpiqej të ishte ideja e dikujt tjetër e bukur - sepse ata e kishin përcaktuar tashmë vetë" Rory Sutherland, Zëvendës-Kryetar i Ogilvy dhe autor i Alchemy
"Do të ndihmojë tregtarët dhe krijuesit të lidhen me audiencën e tyre si kurrë më parë. Rekomandohet shumë' Profesor Jonah Berger, autor i "Ngjitës".
'Shkëlqyeshëm. . . Një lexim i domosdoshëm për çdo tregtar, biznesmen apo krijues' Nir Eyal, autor i Hooked
'Një markë nuk është një logo, është një histori. Në këtë libër udhëzues-plus-memoar, Greg Hoffman na ndihmon të shohim se si një përkushtim ndaj praktikës sonë krijuese mund ta bëjë çdo histori më të mirë' Seth Godin
__
Kreativiteti. Është karburanti i raketës që fuqizon markën më interesante të planetit, duke siguruar që fushatat e Nike të lidhen me emocionet më të thella të klientëve në mbarë botën.
Kreativiteti. Është rënia e kompanive të panumërta çdo vit - mungesa e saj çon në ide të lodhura, markë të parashikueshme, klientë të mërzitur.
Kreativiteti. Është një aftësi që mund të mësohet, si çdo tjetër.
Bashkohuni me Greg Hoffman, ish-drejtuesin kryesor të marketingut të Nike, ndërsa ai ndihmon në krijimin e fushatave ikonike të kompanisë për Ronaldon dhe Serenën, Lojërat Olimpike dhe finalet e Kupës së Botës. Së bashku, njohuritë e tij ofrojnë një metodë zbuluese që do ta bëjë çdo markë më kreative: emocion sipas dizajnit.
__
"Një rrëfim i paharrueshëm i një njeriu dhe një biznesi që kurrë nuk duhej të përpiqej të ishte ideja e dikujt tjetër e bukur - sepse ata e kishin përcaktuar tashmë vetë" Rory Sutherland, Zëvendës-Kryetar i Ogilvy dhe autor i Alchemy
"Do të ndihmojë tregtarët dhe krijuesit të lidhen me audiencën e tyre si kurrë më parë. Rekomandohet shumë' Profesor Jonah Berger, autor i "Ngjitës".
'Shkëlqyeshëm. . . Një lexim i domosdoshëm për çdo tregtar, biznesmen apo krijues' Nir Eyal, autor i Hooked
Reviews
Nuk u gjet asnjë koment