Termat dhe kushtet

Termat dhe Kushtet e Marketplace Super Mart

Në fuqi nga 02.05.2022

Tabela e përmbajtjes

I DISPOZITA TË PËRGJITHSHME

 1. Përkufizime

2. Kushtet e pjesëmarrjes në Marketplace

II TRANSAKSIONET

3. Sendet e ndaluara

4. Fillimi i një transaksioni

5. Kursi i transaksionit

6. Marrëveshja e lidhur si pjesë e Ofertës

7. Roli i Marketplace

8. Tarifat dhe komisionet e shitjeve

9. Detyrime të tjera të Përdoruesve

II DISPOZITAT PËRFUNDIMTARE

10. Shërbime të tjera

11. Privatësia dhe konfidencialiteti

12. Ndryshimet në Termat dhe Kushtet e Marketplace

 13. Perfundimi i marrëveshjes me Marketplace

 14. Te dhenat e kontaktit dhe procedura e ankesave

 15. Ligji në fuqi dhe mosmarrëveshjet

16. Shtojcat

17. Vlefshmëria

18. Versionet gjuhësore të Termave dhe Kushteve të Marketplace

 

I DISPOZITA TË PËRGJITHSHME

1. Përkufizime

Termat & Kushtet – ky dokument.

Marketplace – një treg online i disponueshëm në domainin marketplace.al dhe që funksionon në përputhje me Termat dhe Kushtet. Pronar i Marketplace është Super Mart Albania Shpk (NUIS M21525018U) me seli në Rrugën “Andon Z. Cajupi”, Pallati Numer 3, Hyrja Nr. 2, kati 3, Tiranë, Shqipëri.

Regjistrimi - procedura e krijimit të një llogarie.

Llogaria – një koleksion burimesh të menaxhuara nga Marketplace për Përdoruesin nën emrin unik (login), ku mblidhen të dhënat dhe informacionet e Përdoruesit në lidhje me aktivitetin e Përdoruesit në Marketplace.

Përdorues - një Shitës ose Blerës që ka marrë akses në shërbimet e ofruara në Marketplace në përputhje me Termat dhe Kushtet.

Shitësi - një përdorues që merr akses për të shitur ose që shet mallra si pjesë e një oferte.

Blerësi – një Përdorues që ndërmerr veprime për të blerë ose që blen mallra në treg.

Mallrat - artikujt, shërbimet ose të drejtat që jane subjekt i një oferte.

Ofertë - një propozim për të lidhur një kontratë shitje për mallrat sipas kushteve të parashikuara nga Shitësi, duke përfshirë çmimin dhe një përshkrim të Mallrave të ofruara, duke përdorur funksionalitetet e disponueshme në Marketplace.

Shërbimet – mundësia që Shitësi të përdorë platformën e Marketplace për të shitur mallra dhe mundësinë që Blerësi të blejë mallra nga Marketplace dhe të gjitha funksionalitetet e tjera në lidhje me ato shërbime.

Transaksionet - procedurat për lidhjen dhe kryerjen e kontratave të shitjes së mallrave ndërmjet përdoruesve në Marketplace.

Ankesa - nëse sipas mendimit të një Përdoruesi, shërbimet që do të ofrohen sipas Kushteve dhe Kushteve nuk ofrohen nga Marketplace ose nuk ofrohen në përputhje me Termat dhe Kushtet, Përdoruesi mund të paraqesë shqetesimet e tij në mënyrën si Ankesë.

 

2. Termat dhe Kushtet e pjesëmarrjes në Marketplace

Me këto terma dhe kushte, Marketplace (ne vijim "MP") dëshiron të sigurojë një marrëdhënie biznesi transparente me Përdoruesit, por edhe të mbrojë MP nga përdorimi keqdashës.

Shitësi ne MP mund të jetë një person juridik me zotësi të plotë për të kryer veprime ligjore. Blerësi duhet të jetë së paku 18 vjeç. Në procesin e plotësimit të formularit të regjistrimit, subjekti që regjistrohet jep të dhënat e kërkuara dhe, në varësi të mënyrës së regjistrimit dhe llojit të të dhënave të ofruara:

 a. një mesazh do të dërgohet në adresën e postës elektronike të dhënë në formularin e regjistrimit, duke treguar mënyrën në të cilën duhet të konfirmohet Regjistrimi dhe informacione të tjera siç kërkohet me ligj.

b. një mesazh do të dërgohet në numrin e kontaktit të dhënë në formularin e regjistrimit që përmban një kod aktivizimi të nevojshëm për të konfirmuar Regjistrimin dhe informacione të tjera siç kërkohet me ligj. Subjekti që regjistrohet mund të konfirmojë Regjistrimin duke përdorur mekanizmat e disponueshëm të konfirmimit të Regjistrimit. Pas konfirmimit të Regjistrimit, subjekti i regjistruar dhe MP lidhin një marrëveshje (Shitësi nënshkruan "Marrëveshjen e Shitësit të Marketplace").

II TRANSAKSIONET

3. Sendet e ndaluara

Shitësit nuk mund të listojnë mallra në MP që shkelin dispozitat e ligjit në fuqi (duke marrë parasysh dispozitat e çdo ligji të huaj që mund të zbatohet në një rast të caktuar) ose të drejtat e palëve të treta (në veçanti të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të pronësisë intelektuale), si dhe renditja e të cilave mund të konsiderohet si shkelje e praktikës ligjore.

Shitësit nuk do të shesin mallra në një vend të caktuar ose nuk do të marrin asnjë masë në lidhje me shitjen në atë vend nëse kjo do të ishte në kundërshtim me ligjet e zbatueshme në atë vend. Përveç kësaj, është e ndaluar të publikohet dhe paraqitet çdo përmbajtje që shkel standardet etike ose morale të pranuara përgjithësisht, në veçanti përmbajtje që nxit ose promovon urrejtje, dhunë ose çdo formë diskriminimi, duke përfshirë diskriminimin në bazë të kombësisë, ngjyrës së lëkurës, besimeve, fesë.

 Të gjitha mallrat që Shitësi dëshiron të shesë në MP do të shqyrtohen nga MP dhe MP ka të drejtë të refuzojë të listojë mallrat në platformë nëse ato janë të ndaluara siç renditen në shtojcën nr. 3 këtu.

 

4. Fillimi i një transaksioni

 Shitësi do të përgatisë një Ofertë duke plotësuar "formularin e informacionit të produktit" të disponueshëm në MP. Informacioni qe permban  përshkrimi i Ofertës mund t'i referohet vetëm objektit konkret që shitet në MP. Me shtimin e informacionit ose të dhënave në përshkrimin e një Oferte, MP do të fitojë të drejtën për të përdorur këtë informacion ose të dhëna në çdo mënyrë, në çdo kohë dhe sipas gjykimit të tij. Qoftë duke përfunduar Ofertën ose duke shtuar informacione ose të dhëna në përshkrimin e një Oferte, Shitësi deklaron se ka të drejtë t'i shtojë ato në përshkrimin e një Oferte dhe përdorimin e tyre për MP, dhe kjo nuk cenon të drejtat e ndonjë palë të tretë. Shitësi do të jetë përgjegjës për vërtetësinë e deklaratës së përmendur në fjalinë e mësipërme dhe MP nuk është përgjegjës për Mallrat e shitura nga Shitësi tek MP.

 

Një përshkrim oferte duhet të jetë i saktë dhe i plotë dhe nuk duhet të mashtrojë Përdoruesit e tjerë për gjendjen, parametrat, cilësinë, origjinën, markën ose prodhuesin e tij. Një përshkrim oferte duhet të jetë në përputhje me dispozitat e ligjit në fuqi, të përmbajë informacionin e kërkuar nga rregulloret në fuqi për mbrojtjen e konsumatorit dhe, përveç kësaj, nuk mund të sugjerojë përdorimin e Mallrave në një mënyrë që shkel ligjet në fuqi. Shitësi do të jetë plotësisht përgjegjës për përmbajtjen e ofertës së tij, gjithashtu për çdo gabim ose pasaktësi në të.

Shitësi demostron se ata janë të autorizuar dhe të aftë për të lidhur dhe kryer marrëveshjen me Blerësin.

Me postimin e Ofertës (me publikimin e saj në MP) çdo përmbajtje që është objekt i ligjit për të drejtën e autorit, të tilla si shenja, logo, imazhe, përshkrime ose foto, Shitësi i lejon MP të përdorë këtë përmbajtje pa pagesë, jo- ekskluzivisht dhe pa kufizime kohore dhe territoriale.

MP i lejon Blerësit të kthejë Mallrat e blera në MP duke plotësuar formularin "Kërkesë kthimi" në platformën MP.

 

Për më tepër, kërkohet respektimi i rregullave të mëposhtme:

 a. në rast të tërheqjes së blerësit nga marrëveshja, nëse mallrat nuk janë dërguar ende nga shitësi - MP do t'i kthejë fondet e paguara nga blerësi për mallrat, brenda 2 ditëve pune nga data e anulimit të transaksionit nga blerësi. ;

b. në rast të tërheqjes së blerësit nga marrëveshja, pervec se nga sa përmendet në paragrafin a. më sipër – Shitësi do të kthejë fondet e paguara nga Blerësi për Mallrat, brenda 7 ditëve nga data kur Shitësi merr mallrat e kthyera, por jo më vonë se 14 ditë nga data e marrjes së formularit të plotësuar nga Blerësi;

Shitësi do të jetë përgjegjës për dhe do të pranojë dhe përpunojë kthimet dhe do të sigurojë rimbursime (në varësi të mënyrës së pagesës) dhe rregullime për mallrat në përputhje me këto Terma dhe Kushte.

Nëse Blerësi kërkon tërheqjen nga kontrata brenda 14 ditëve, ai duhet të kthejë edhe çdo dhuratë që ka shoqëruar produktin përkatës. Nëse porosia paguhet, Shitësi do të rimbursojë shumën brenda një maksimumi 14 ditësh nga data e informimit të Shitësit nga Blerësi për vendimin e tij për t'u tërhequr nga kontrata.

Shitësi do të jetë në gjendje të shtyjë rimbursimin deri në marrjen e mallrave të shitura ose deri në marrjen e provës se ato janë dërguar, nëse ai nuk ka ofruar të rikuperojë vetë mallrat (do të merret data më e fundit).

Nëse Mallrat kthehen në një gjendje në të cilën nuk mund të shiten më si te rinj (paketimi i hapur, aksesorët që mungojnë, malli është i dëmtuar), i takon Shitësit të vendosë nëse ai i pranon Mallrat në formën që janë.

Për shkak se, në rastin e shitjeve në distancë, ashtu si MP, Blerësi nuk ka mundësi të kontrollojë Mallrat para lidhjes së kontratës, Blerësi ka të drejtë të tërhiqet nga kontrata brenda 14 ditëve pas marrjes së mallit. Për të njëjtën arsye, blerësi lejohet të testojë dhe verifikojë mallrat e blera në masën e nevojshme për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e Mallrave.

Për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e Mallrave, Blerësi duhet t'i trajtojë dhe inspektojë ato në të njëjtën mënyrë siç do t'i lejohej të bënte në një dyqan të vërtetë fizik. Për shembull: Blerësi duhet vetëm të provojë një veshje, jo ta veshë atë në raste të ndryshme.

Nëse Blerësi ushtron të drejtën e tij të tërheqjes pas përdorimit të Mallrave në një masë që tejkalon kufirin e nevojshëm për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe mënyrën e funksionimit të tyre, Blerësi nuk mund të tërhiqet nga blerja.

Aksesorët (manualet e përdorimit, CD-të, kabllot, etj.) në kutinë e Mallrave si dhe paketimi i tij origjinal janë pjesë përbërëse e Mallrave dhe duhet të kthehen me Mallrat.

 

5. Kursi i transaksionit

Duke pranuar kushtet e paraqitura nga Shitësi në Ofertë, Blerësi, për të blerë Mallrat, duhet të plotësojë një formular të përshtatshëm të disponueshëm në faqen e internetit të Ofertës dhe të konfirmojë zgjedhjen e tij dhe mënyrën e pagesës.

Gjithçka e nevojshme për transaksionin përshkruhet në procesin e blerjes.

Që nga momenti i postimit të Ofertës, Blerësit mund t'i bëjnë pyetje Shitësit në lidhje me këtë Ofertë ose Transaksionin në lidhje me Ofertën në mënyrën e mëposhtme:

Duke përdorur formularin përkatës "Pyetni Shitësin" i disponueshëm në Ofertë.

Përdorimi i opsionit "Shkruaj një mesazh" i disponueshëm në te dhenat e llogarisë së shitësit.

Kur Blerësi ka zgjedhur Mallrat dhe ka paguar për to (përveç mënyrës së pagesës "para në dorëzim"), ky informacion do të kalojë automatikisht nga MP te Shitësi. Tani është detyrimi i shitësit që të paketojë mallrat e blera dhe të vendosë një faturë me mallrat për t'ia dërguar blerësit. Korrieri do të marrë paketën dhe do t'ia çojë blerësit. Nëse Blerësi zgjedh opsionin “Para në dorëzim”, korrieri do të bëjë një transaksion me MP pasi të marrë pagesën nga blerësi dhe MP do t'i paguajë Shitësit siç është rënë dakord në Marrëveshjen e tyre.

 

 

6. Marrëveshja e lidhur si pjesë e Ofertës

MP nuk është palë në asnjë marrëveshje të shitjes së mallrave të lidhur ndërmjet Përdoruesve dhe nuk siguron që Përdoruesit janë të autorizuar të lidhin dhe kryejnë marrëveshje të tilla. MP mund ta largojë Përdoruesin nga platforma kur vërehet se Përdoruesi nuk është i autorizuar të lidhë ose të kryejë marrëveshje të tilla.

Blerësi do të lidhë një marrëveshje me Shitësin, duke konfirmuar blerjen duke përdorur butonin "bli tani" ose një të ngjashëm.

Blerësi do të paguajë për mallrat. Dështimi i blerësit për të paguar për mallrat në kohën e duhur do të rezultojë në anulimin automatik të Transaksionit nga ana e MP, i cili nuk ka ndikim në efektet juridike civile të kontratës së shitjes të lidhur ndërmjet Përdoruesve dhe nuk i liron ata nga detyrimi për të kryer marreveshje ndaj njëri-tjetrit sipas marrëdhënies juridike të lindur.

 

7. Roli i Marketplace

 

MP nuk mban përgjegjësi për sjelljen e përdoruesve ndaj MP dhe për kryerjen e padrejtë ose moskryerjen e marrëveshjeve të lidhura me transaksionin, si dhe për pasojat e veprimeve të kryera prej tyre ose palëve të treta që shkelin dispozitat e këtij ligji. Në veçanti, deputeti nuk mban përgjegjësi për cilësinë, sigurinë dhe ligjshmërinë e mallrave të shitura në MP, aftësinë e shitësit për të shitur, aftësinë paguese të blerësit dhe vërtetësinë dhe saktësinë e të dhënave dhe përmbajtjeve të tjera të ofruara/paraqitura nga Përdoruesit brenda MP.

Nëse një Ofertë shkel Termat dhe Kushtet ose ndonjë ligj dhe rregullore, MP mund të:

a. ndryshoje kategorinë e MP të treguar nga Shitësi, në të cilën është postuar Oferta;

b. mbylle ose fshije një Ofertë me opsionin "bli tani" ose një të ngjashme; megjithatë, marrëveshjet e lidhura ndërmjet Përdoruesve si pjesë e një Oferte të tillë deri në mbyllje të tillë do të mbeten të vlefshme;

c. refuzoje të postoni Ofertën (Shitësi do të kontaktohet për të bërë ndryshime në Ofertë).

MP mund të verifikojë pajtueshmërinë e përdoruesve me Termat dhe Kushtet. Një verifikim i tillë mund të kryhet, në veçanti, duke kontrolluar nëse Përdoruesit respektojnë dispozitat përkatëse të Termave dhe Kushteve. Verifikimi do të kryhet, në veçanti, duke vendosur kontakte me një Përdorues të caktuar dhe duke regjistruar/dokumentuar një kontakt të tillë.

Nëse ndonjë veprim i Përdoruesit shkel Termat dhe Kushtet, MP mund:

 a. te lëshoje një njoftim për Përdoruesin me email;

b.  paralajmëroje Përdoruesin me email.

Lëshimi i një njoftimi dhe paralajmërimi i Përdoruesit nuk rezulton drejtpërdrejt në pezullimin e Llogarisë së Përdoruesit ose në kufizimin e aksesit në shërbime të veçanta të ofruara brenda MP, është vetëm për të informuar se në rast të shkeljes së mëtejshme të dispozitave te Termave dhe Kushteve, MP mund të pezullojë Llogarinë ose të kufizojë aksesin e Përdoruesit në shërbime të veçanta të ofruara brenda MP.

 Në rast të shkeljeve të përsëritura ose materiale të Termave dhe Kushteve të cilesuara si:

1. mospagesa me opsionin “para në dorëzim”;

2. Sigurimi nga Përdoruesi i detajeve të kontaktit jo të plota ose të rreme (p.sh. emri, kompania, adresa) në te dhenat e llogarisë;

3. vënien në dispozicion të Llogarisë nga Përdoruesi për personat e tretë;

4. Marrja e masave për të shmangur pagesën e tarifave ose komisioneve të shitjes të faturuara nga MP; MP mund te:

c. të kufizojë përkohësisht aksesin e Përdoruesit në shërbimet përkatëse të ofruara në MP, në veçanti, të kufizojë funksionimin e llogarisë së përdoruesit për një periudhë të caktuar ose të pacaktuar;

d. pezulloje një, më shumë ose të gjitha Llogaritë e Përdoruesit për një periudhë të caktuar ose të pacaktuar.

MP do të njoftojë Përdoruesin për pezullimin e Llogarisë ose kufizimin e aksesit në shërbime specifike me email, duke treguar arsyet e pezullimit ose kufizimit të aksesit në llogari.

Kur Shitësi ngarkon fotografi te MP, Shitësi duhet të autorizohet të përdorë foton e përmendur (gjithashtu të profilit) dhe se përdorimi i fotografisë në MP nuk cenon asnjë të drejtë të palës së tretë. Shitësi do të jetë përgjegjës për vërtetësinë e paraqitjes së fotografisë dhe do ta ruaje MP të ndaj cdo demi, ndaj çdo përgjegjësie që lind në lidhje me përdorimin e fotografisë (te profilit) ne MP, e cila është e paligjshme ose shkel të drejtat e palëve të treta.

Në rast të bllokimit të Llogarisë, Përdoruesi mund të hyjë në llogari dhe të përdorë vetem ato funksione që bëjnë të mundur pagesën e shumes që i takon MP dhe finalizimin e marrëveshjeve të lidhura përpara bllokimit të Llogarisë. Përdoruesi nuk mund të përdorë asnjë shërbim tjetër të ofruar nga MP. Përdoruesi Llogaria e të cilit është bllokuar ose funksionaliteti i saj eshte kufizuar nuk mund të regjistrojë një llogari të re dhe as të përdorë një llogari tjetër pa pëlqimin paraprak të MP.

 

8. Tarifat dhe komisionet e shitjeve

Shërbimet e ofruara në platformën MP për Shitësin do të jenë shërbime me pagesë. Shitësi do të ngarkohet me tarifën mujore të abonimit dhe tarifën e referimit. Shuma të tilla të pagueshme do të tarifohen në mënyrë të vazhdueshme dhe do të paraqiten për pagesë ne periudha të njëpasnjëshme të shlyerjes. Periudha e shlyerjes do të jetë një muaj kalendarik nëse nuk është rënë dakord ndryshe.

Tarifat dhe komisionet e shitjeve për shërbimet e ofruara në platformën MP do të paguhen nga MP në llogarinë bankare të Shitësit të treguar ne te dhenat e llogarisë së tyre. Zbritjet (nëse ka) do te jene bërë tashmë nga shuma që do të transferohet në llogarinë bankare të Shitësit.

Çdo veprim i Përdoruesit që synon ose rezulton në shmangien e pagesës së tarifave ose komisioneve të shitjes (nëse ka) të faturuara nga MP janë të ndaluara.

MP lëshon fatura për shërbimet e ofruara në përputhje me të dhënat e dhëna në cilësimet e llogarisë.

Shumat e tarifave për shërbimet përkatëse, kushtet e mbledhjes, faturimit dhe shlyerjes së tyre si dhe kushtet e lëshimit dhe dërgimit të faturave parashikohen në shtojcën nr. 1.

 

9. Detyrime të tjera të Përdoruesve

Të gjitha veprimet e përdoruesve ndaj MP duhet të jenë në përputhje me Termat dhe Kushtet, dhe dispozitat e ligjit në fuqi, duke përfshirë ligjet për mbrojtjen e konsumatorit. Një Përdorues nuk mund të ndërmarrë veprime që bien ndesh me Termat dhe Kushtet e MP, dhe dispozitat e zbatueshme të ligjit ose ndonjë veprim që ndikon negativisht në sigurinë e operacioneve të MP ose është i dëmshëm për Përdoruesit e tjerë.

Shitësi duhet të japë përgjigjen e tij dhe të paraqesë shpjegime sqaruese për një problem brenda 48 orëve nga pretendimi për ndonjë sjellje të keqe nga Blerësi, me të shtunat, të dielat dhe festat e tjera publike që përjashtohen nga kjo kohë përgjigjeje.

Kur diskutimi ka të bëjë me mallrat e padorëzuara dhe afati kohor për dorëzimin e tyre ka skaduar, Shitësi është i detyruar të zgjidhë problemin e raportuar nga Blerësi brenda 7 ditëve. Si zgjidhje e problemit do të konsiderohet veçanërisht sa vijon:

• postimi i numrit të gjurmimit së pakos tek Blerësi për të treguar se dorëzimi është në progres ose se pakoja është dorëzuar; ose

 • rimbursimin e shumës së paguar blerësit dhe deklarimin e konfirmimit të rimbursimit.

Shkarkimi ose përdorimi i materialeve të disponueshme për MP në çfarëdo mënyre (duke përfshirë të dhëna dhe lloje të tjera informacioni) do të kërkojë çdo herë pëlqimin e MP dhe nuk do të shkelë asnjë dispozitë të këtij ligji dhe dispozita të ligjit në fuqi në përgjithësi, dhe nuk cenon asnjë interes të MP.

Ndalohet përdorimi i robotëve dhe mjeteve të tjera të IT-së ose programimit (duke përfshirë por pa u kufizuar në mjetet për eksplorimin, mbledhjen ose nxjerrjen e të dhënave), duke përfshirë mjetet të cilat:

a. gjenerojnë ose mund të gjenerojnë rritje të trafikut në MP, në veçanti, të tilla që shumëfishojnë numrin e vizitave të faqeve te MP, duke shkaktuar një barrë të tepërt për sistemet e IT,

b. janë programe keqdashëse (përfshirë viruset) ose mund të përdoren për të infektuar burimet e IT ose infrastrukturën e MP me malware (përfshirë viruset).

MP siguron që blerësit të marrin informacionin e mëposhtëm:

a. që Shitësi ka marrë fonde për një pagesë të bërë duke përdorur metodat e pagesës të disponueshme në platformë;

b. që Përdoruesi të mund të gjurmojë një pako që përmban Mallrat, duke u dorëzuar si pjesë e shërbimeve të ofruara nga transportuesit, dhe rreth fazave përkatëse të dorëzimit të saj;

c. në lidhje me statusin e transaksionit (ne perpunim, gati për transport, i dërguar) ku Shitësi përdor për dërgesë shërbimet e transportuesit. 

 

III DISPOZITAT PËRFUNDIMTARE

10. Shërbime të tjera

 MP mund t'u ofrojë përdoruesve shërbime të tjera që mbështesin veprimtarinë kryesore të MP ose lehtësojnë përdorimin e shërbimeve të MP nga Përdoruesit, duke përfshirë financimin, sigurimin ose reklamimin e Transaksioneve, sipas kushteve të përcaktuara në termat dhe kushtet tyre, si dhe shërbimet që përfshijnë ndërmjetësimin e MP në lidhjen e marrëveshjeve për ofrimin e shërbimeve të palëve të treta.

MP mund t'u ofrojë përdoruesve informacion në lidhje me shërbimet dhe ofertat e shërbimeve të furnizuesve të palëve të treta (p.sh. që ofrojnë shërbime financiare, duke përfshirë shërbimet e sigurimit), duke thjeshtuar përdorimin e shërbimeve të MP nga Përdoruesit, duke përfshirë financimin, sigurimin ose reklamimin e Transaksioneve .

 

11. Privatësia dhe konfidencialiteti

Të dhënat personale të ofruara nga Përdoruesit në zonat e përcaktuara do të kontrollohen nga MP në përputhje me dispozitat e ligjit në fuqi dhe politikën e privatësisë të përcaktuar në shtojcën nr. 2 të këtij ligji.

Një Përdorues nuk do t'u zbulojë palëve të treta asnjë informacion në lidhje me Përdoruesit e tjerë të marrë nga platforma MP, përveç nëse Përdoruesi ka marrë pëlqimin paraprak të Përdoruesit që është subjekt i të dhënave. Në veçanti, përdorimi i një informacioni të tillë për qëllime komerciale, në veçanti, për të promovuar në çfarëdo forme aktivitetet e çdo Përdoruesi të kryera jashtë MP do të ndalohet.

Përdorimi i informacionit për qëllime komerciale për të promovuar në çfarëdo forme aktivitetet e çdo Përdoruesi të kryera jashtë MP do të ndalohet. Në veçanti do të ndalohen sa vijon:

a) Bërja e propozimeve për të blerë ose shitur Mallrat jashtë MP;

 b) shtimi i mallrave te derguara ose sigurimi në çdo formë tjetër çdo përmbajtje me informacion në lidhje me aktivitetet tregtare të kryera jashtë MP (p.sh. fletëpalosje që reklamojnë një dyqan online).

 

12. Ndryshimet në Termat dhe Kushtet e Marketplace

MP mund të ndryshojë Termat dhe Kushtet në rastet e mëposhtme:

a. ndryshimet në rregulloret ligjore që kanë një ndikim të drejtpërdrejtë në përmbajtjen e Termave dhe Kushteve;

b. vendosja e disa detyrimeve nga autoritetet qeveritare;

c. përmirësimi i funksionimit të faqes së internetit dhe shërbimit të Përdoruesit;

d. rritja e mbrojtjes së privatësisë së përdoruesve;

e. ndryshime në politikën e privatësisë;

f. parandalimi i keqpërdorimit;

g. konsideratat e sigurisë;

h. ndryshimet teknologjike dhe funksionale;

i. ndryshime në fushën e shërbimeve të ofruara, duke përfshirë futjen e shërbimeve të reja.

Një ndryshim i tillë do të hyjë në fuqi brenda periudhës së percaktuar nga MP, por jo më pak se 15 ditë nga koha e njoftimit të Përdoruesve për ndryshimet dhe vënies në dispozicion të tyre Termat dhe Kushtet e ndryshuara, në veçanti, duke e publikuar atë në faqen e internetit në fuqi dhe duke dërguar atë në adresën e emailit të caktuar në llogarinë e përdoruesit. Ndryshimet në Termat dhe Kushtet, të cilat zbatohen vetëm për Shitësit, u dërgohen Përdoruesve që shesin mallra në MP. Nëse Përdoruesi nuk jep një adresë emaili, informacioni për ndryshimet dërgohet me mesazh tekst në numrin e kontaktit të dhënë gjatë Regjistrimit.

MP mund të ndryshojë Termat dhe Kushtet pa një periudhë 15-ditore, të përmendur më sipër, me efekt të menjëhershëm, nëse:

(i) i nënshtrohet detyrimeve ligjore ose rregullatore, sipas të cilave është i detyruar të ndryshojë Termat dhe Kushtet në një mënyrë të tillë që e pengon atë të ruaje periudhën e lartpërmendur 15-ditore të njoftimit,

(ii) duhet, me anë të një përjashtimi, të ndryshojë Termat dhe Kushtet për të kundërshtuar kërcënimet e paparashikuara dhe të menjëhershme që lidhen me mbrojtjen e shërbimeve të ndërmjetësimit në internet, Përdoruesit kundër mashtrimit, malware, mesazheve spam, shkeljes së të dhënave ose kërcënimeve të tjera të sigurisë kibernetike.

Përdoruesi që nuk pranon ndryshimet e planifikuara të Termave dhe Kushteve të MP, duhet menjëherë, jo më vonë se 15 ditë nga njoftimi i këtyre ndryshimeve, të njoftojë MP për të përfunduar marrëveshjen me MP.

Me hyrjen e parë në MP pasi një ndryshim ka hyrë në fuqi, Përdoruesi do të njoftohet për një ndryshim të tillë dhe mundësinë për ta pranuar atë.

13. Zgjidhja e marrëveshjes me Marketplace

Përdoruesi mund të fillojë te përdore Shërbimet në datën e një Regjistrimi të përfunduar (kur Llogaria eshte miratuar) për përdorimin e një Shërbimi dhe do të mbetet në fuqi për një periudhë të pacaktuar derisa të përfundojë nga MP ose Përdoruesi siç parashikohet më poshtë. Përdoruesit mund të ndërpresin përdorimin e çdo shërbimi në çdo kohë menjëherë pas njoftimit të MP nëpërmjet emailit. MP mund t'i ndërpresë Përdoruesit çdo përdorim të Shërbimeve me njoftim paraprak 30 ditësh. MP mund të pezullojë ose të ndërpresë përdorimin e Përdoruesve të çdo shërbimi menjëherë nëse përcakton se:

(a) Përdoruesi ka shkelur Termat dhe Kushtet;

(b) llogaria e Përdoruesve eshte perdorur, ose kontrollet e MP identifikojnë se ajo mund të përdoret për veprimtari mashtruese ose të paligjshme; ose

 (c) përdorimi i Shërbimeve nga Përdoruesit ka dëmtuar ose kontrollet e MP identifikojnë se mund të dëmtojë shitësit, klientët e tjerë ose interesin legjitim të MP. MP do të njoftojë menjëherë Përdoruesin për çdo ndërprerje ose pezullim të tillë nëpërmjet emailit ose mjeteve të ngjashme që i dërgohen Përdoruesit individualisht, duke treguar arsyen. Çdo pezullim do të zgjasë derisa Përdoruesi të ketë dhënë prova të kënaqshme që Përdoruesi ka ndryshuar qasjen e tij dhe ka zbatuar ndryshimet e nevojshme, përveç në rast të pezullimit të bazuar në (b) ose (c) më sipër, ku MP mbyll ose nuk mund të rivendosë llogarine në dyshimin se kemi te bejme me aktivitet mashtrues ose te paligjshëm.

Në këtë rast, të gjitha Ofertat e Shitësve të publikuara deri më tani do të hiqen. Nëse marrëveshja është ndërprerë me vendim të MP, një Përdorues nuk mund të regjistrojë një Llogari në MP përsëri pa pëlqimin paraprak të MP.

Pas përfundimit, Përdoruesit do të mbeten përgjegjës për kryerjen e të gjitha detyrimeve të tyre në lidhje me transaksionet e lidhura përpara përfundimit, dhe për çdo detyrim që është grumbulluar përpara ose si rezultat i përfundimit.

14. Detajet e kontaktit dhe procedura e ankesave

Një Përdorues mund të kontaktojë MP në lidhje me shërbimet e ofruara në mënyrë elektronike më poshtë:

a. me shkrim MP në adresë Rruga “Andon Z. Cajupi”, Pallati Numer 3, Hyrja Nr. 2, kati 3, Tiranë, Shqipëri;

b. në një formë elektronike (për shembull, nga seksioni "filloni komunikimin" ose "na kontaktoni", të dyja të cilat mund të aksesohen nga faqja kryesore e faqes së internetit të MP).

MP mund të kontaktojë Përdoruesin:

a. me shkrim në adresën e korrespondencës të dhënë nga Përdoruesi;

b. në formë elektronike në adresën e emailit të dhënë nga Përdoruesi;

c. duke telefonuar në numrin e kontaktit të dhënë nga Përdoruesi;

d. duke dërguar mesazhe të shkurtra me tekst (SMS) në numrin e kontaktit të dhënë nga Përdoruesi;

e. mjete të tjera të ofruara nga Përdoruesi.

Një ankesë mund t'i paraqitet MP në formë elektronike duke përdorur kontaktet e dhëna në faqen e internetit. Një ankesë duhet të përmbajë të paktën emrin me të cilin Përdoruesi vepron në MP (login), përshkrimin e problemit dhe metodën e propozuar për trajtimin e ankesës.

Deputeti nuk ofron garanci në lidhje me mallrat e shitura tek MP nga Shitësi dhe nuk është përgjegjës për cilësinë e mallrave. Shitësi është përgjegjës për cilësinë e mallrave dhe nëse mallrat perfshijne garanci, ajo mund të jetë vetëm një garanci e ofruar nga Shitësi ose prodhuesi i produktit, jo nga MP. Ne rastet kur MP është shitësi i mallrave, MP është përgjegjës për mallrat. 

 

15. Ligji në fuqi dhe mosmarrëveshjet

 

Një marrëveshje ndërmjet Përdoruesit dhe MP, në lidhje me shërbimet e ofruara për MP, do të mbikeqyret nga ligji vendas (ligji Shqiptar).

 

Në rastin e Përdoruesve që janë konsumatorë, zgjedhja e mësipërme e ligjit nuk përjashton mbrojtjen që u ofrohet Përdoruesve nga ligjet e zbatueshme në mënyrë të detyrueshme të vendit në të cilin Përdoruesi ka vendbanimin e tij të zakonshëm.

 

Çdo mosmarrëveshje ndërmjet MP dhe një përdoruesi që nuk është konsumator, në lidhje me MP, përfshirë edhe shërbimet e ofruara nga MP për MP, do të zgjidhet nga gjykatat shqiptare.

 

Një Përdorues që është një konsumator mund të fillojë procedurat jashtë gjykatës për të zgjidhur një ankesë dhe për të zbatuar pretendimet përpara Autoritetit të Mbrojtjes së Konsumatorit.

 

 16. Shtojcat

 

Termat & Kushtet përmbajnë shtojcat e mëposhtme të cilat përbëjnë pjesën integrale të tij:

Shtojca nr. 2 – Politika e privatësisë

Shtojca nr. 3 – Lista e artikujve të ndaluar

 

17. Vlefshmëria

Nëse ndonjë nga dispozitat e këtij ligji shpallet e pavlefshme me një vendim gjyqësor të formës së prerë dhe absolut, dispozitat e mbetura mbeten në fuqi dhe efekt të plotë, përveç rasteve kur ligjet përkatëse parashikojnë një efekt të ndryshëm.

 

18. Versionet gjuhësore të Termave dhe Kushteve të Marketplace

 

Gjuha angleze do të jetë gjuha origjinale e Termave dhe Kushteve, por Termat dhe Kushtet përkthehen në çdo gjuhë të vendit ku vepron MP. Faqja e internetit dhe i gjithë komunikimi i MP me përdoruesit do të jetë në gjuhën lokale. Në rast të ndonjë dyshimi në lidhje me përmbajtjen e përkthyer, ato duhet të zgjidhen duke ju referuar versionit në gjuhën angleze.