B09220
14 days return right
Dorëzimi
Opsionet e pagesës
Përparësitë tona
Gjeni të ngjashme
Përshkrimi
KLIENTI KA GJITHMONË TË DREJTË...EDHE KUR E KA GABIM! Një palë pantallona në mes të prapanicës , një triko me ngjyrën e lëvores së pemëve , një pallto më në modë se të tjera... Kur merresh me dëshirën e klientëve në një dyqan veshjesh, asnjë kërkesë nuk është 'është e tej mase absurde dhe asnjë pyetje s 'është e paimagjinueshme. Kështu, e bollshme zonja të këmbëngulin se iu bën masa dyzet e dy, ato që janë maniake pas të blerit, s 'e vënë re që karta e kreditit është boshatisur tashmë, ndërkohë që shihet e gjithë kjo nuk është aspak, teksa. nxjerrin në pah një buzëqeshje tridhjet e dy dhëmbëshe. Një veshje është një mikrokozmos, ku mund të hyjë kushdo, të fshehtë më të çuditshme dhe të tjera të veçanta. Nga ana tjetër, dihet: klienti ka gjithmonë të drejtë... "Sindroma e të blerit" është një fjalor i kapriçove të modës, një fjalor i termave të zakoneve që përdorin klientet, një karel zbavitës e fshikullues mund të jetë mbi absurditetin e pabesueshëm të racës. njerëzore. Është një libër për dëshirat, për kërkime në kërkim të bukurisë, për njerëzit në kërkim të një lumturie të kërkimit të sinqertë.
Reviews
Nuk u gjet asnjë koment