B16825
14 days return right
Dorëzimi
Opsionet e pagesës
Përparësitë tona
Gjeni të ngjashme
Përshkrimi
Në vitin 1964, në një kafene të Parisit, një njeri drejtoi objektivin e Rolleiflexit të drejtojë një çift të ri të ulur në një tavolinë aty pranë. Kështu tregimtari u njoh me fotografinë Fransis Zhansen, me të cilin lidhet një kohë.
Pastaj, një ditë Zhanseni zhduket pa gjurmë. Kujtimi i njeriut të çuditshëm, dhe takimet e tyre, nuk i shqiten si tridhjetë vjet më vonë, atij që Zhanseni e quante "skribo", duke u menduar për ta rindërtuar farkën e tij të zhdukur...
Mbase që një rastësi ajo që ka gjetur në fotografinë e parë, e cila do të bëjë këtë kërkim të rrezikshëm kujtimesh, me shënimin "Ndalohet riprodhimi"? A thua pamjet apo fjalët, cilat janë më të afta për ta fiksuar të vërtetën? Asnjëra mbase...
"Nga të gjitha shenjat grafike, - kishte thënë Zhanseni – pëlqejnë shumëpikëshin."
Pastaj, një ditë Zhanseni zhduket pa gjurmë. Kujtimi i njeriut të çuditshëm, dhe takimet e tyre, nuk i shqiten si tridhjetë vjet më vonë, atij që Zhanseni e quante "skribo", duke u menduar për ta rindërtuar farkën e tij të zhdukur...
Mbase që një rastësi ajo që ka gjetur në fotografinë e parë, e cila do të bëjë këtë kërkim të rrezikshëm kujtimesh, me shënimin "Ndalohet riprodhimi"? A thua pamjet apo fjalët, cilat janë më të afta për ta fiksuar të vërtetën? Asnjëra mbase...
"Nga të gjitha shenjat grafike, - kishte thënë Zhanseni – pëlqejnë shumëpikëshin."
Reviews
Nuk u gjet asnjë koment