A38167
14 days return right
Dorëzimi
Opsionet e pagesës
Përparësitë tona
Gjeni të ngjashme
Përshkrimi
Pak adhurues të formës mund t'i afrohen Rembrandt Harmensz. Kontributet radikale të van Rijn në artin e autoportretit. Duke sfiduar konventat e sanksionuara nga paraardhësit e tij, Rembrandt e transformoi autoportretin në një medium plotësisht të realizuar, i aftë për të komunikuar thellësinë emocionale në vend që të përjetësonte në mënyrë të favorshme ngjashmërinë e dikujt në zbukurimet më të mira të luksit.
Me më shumë se 80 vepra që përfshijnë piktura, gravurë dhe vizatime, praktika e përjetshme e holandezit të autoportretit funksionon si një mjet për të konkretizuar atë që është e përkohshme, qofshin këto momente individuale zhvillimi të vendosura kundër kalimit të paepur të kohës, ose shtrembërimeve të fytyrës. emocionesh që ikën, pa lënë gjurmë, aq shpejt sa mbërrin. Përgjatë katër dekadave në të cilat ato u pikturuan, një konstante është veçanërisht e habitshme në media dhe stile - përkushtimi i Rembrandt për të paraqitur veten nga perspektiva të shumta, duke festuar shumëllojshmërinë e individit dhe duke mbrojtur portretizimin e pafiltruar të shprehjes emocionale.
Përveç shqetësimeve tematike të pranishme në grupin e autoportreteve të Rembrandt, vetë veprat janë të pasura me risi teknike dhe eksperimente. Shkëlqimet e dritës lajnë një shpatull ndërsa pjesë të tëra të fytyrës së tij përzihen, të errëta, në sfonde të errëta. Të gdhendura përmes një patina të lagur me bojë me ngjyrë dheu me një stilolaps kallami të ashpër, kaçurrelat e padisiplinuara duket se pasqyrojnë dritën e hedhur mbi to, duke u rrotulluar me energji të zhurmshme që i përshtatet befasisë së suvatuar aq shpesh në fytyrën e Rembrandt. Ekziston një humanizëm i pagabueshëm i pranishëm në tërësinë e këtij krijimtarie, çdo penelë ekspresive dhe tipar i turbullt që arrin në një karakterizim të sinqertë të palëkundur të tij, në të gjitha mangësitë e tij, gjendjet e kundërta të ndjenjave dhe fazat e jetës.
Duke përkujtuar 350-vjetorin e vdekjes së artistit, kjo monografi gjithëpërfshirëse paraqet të gjitha autoportretet e Rembrandt në rezolucion XL që të lë pa frymë. Nga eksperimentet e tij të para në moshën njëzet e dy vjeçare deri tek autoportreti i fundit i pikturuar një vit para vdekjes së tij, ky koleksion mahnitës është dëshmi e një jete të përkushtuar për të revolucionarizuar praktikën e pikturës si në përmbajtje ashtu edhe në formë.
Me më shumë se 80 vepra që përfshijnë piktura, gravurë dhe vizatime, praktika e përjetshme e holandezit të autoportretit funksionon si një mjet për të konkretizuar atë që është e përkohshme, qofshin këto momente individuale zhvillimi të vendosura kundër kalimit të paepur të kohës, ose shtrembërimeve të fytyrës. emocionesh që ikën, pa lënë gjurmë, aq shpejt sa mbërrin. Përgjatë katër dekadave në të cilat ato u pikturuan, një konstante është veçanërisht e habitshme në media dhe stile - përkushtimi i Rembrandt për të paraqitur veten nga perspektiva të shumta, duke festuar shumëllojshmërinë e individit dhe duke mbrojtur portretizimin e pafiltruar të shprehjes emocionale.
Përveç shqetësimeve tematike të pranishme në grupin e autoportreteve të Rembrandt, vetë veprat janë të pasura me risi teknike dhe eksperimente. Shkëlqimet e dritës lajnë një shpatull ndërsa pjesë të tëra të fytyrës së tij përzihen, të errëta, në sfonde të errëta. Të gdhendura përmes një patina të lagur me bojë me ngjyrë dheu me një stilolaps kallami të ashpër, kaçurrelat e padisiplinuara duket se pasqyrojnë dritën e hedhur mbi to, duke u rrotulluar me energji të zhurmshme që i përshtatet befasisë së suvatuar aq shpesh në fytyrën e Rembrandt. Ekziston një humanizëm i pagabueshëm i pranishëm në tërësinë e këtij krijimtarie, çdo penelë ekspresive dhe tipar i turbullt që arrin në një karakterizim të sinqertë të palëkundur të tij, në të gjitha mangësitë e tij, gjendjet e kundërta të ndjenjave dhe fazat e jetës.
Duke përkujtuar 350-vjetorin e vdekjes së artistit, kjo monografi gjithëpërfshirëse paraqet të gjitha autoportretet e Rembrandt në rezolucion XL që të lë pa frymë. Nga eksperimentet e tij të para në moshën njëzet e dy vjeçare deri tek autoportreti i fundit i pikturuar një vit para vdekjes së tij, ky koleksion mahnitës është dëshmi e një jete të përkushtuar për të revolucionarizuar praktikën e pikturës si në përmbajtje ashtu edhe në formë.
Reviews
Nuk u gjet asnjë koment